Per prumove a gestione 6s è creà un novu aspettu di a cumpagnia Kingflex

Per furnisce u cliente cù un serviziu più superiore è prumove l'imaghjini di a cumpagnia è rinfurzà a putenza dolce di a cumpagnia Kingflex, Kingflex Insulation Co.,Ltd.energetically realizanu u Prughjettu di Gestione 6S recentemente.È attraversu guasi un mesi di tempu per sorte è ricunnosce in tuttu l'edificiu di l'uffiziu, i buttreghi di fabricazione, u magazzinu, avà pudemu vede l'effetti eccezziunale à a prima faccia.

121 (3)

Kingflex Insulation Co.Ltd.A gestione guidanu tuttu u persunale per ripiglià a pianificazione di u spaziu.Avemu fattu a classificazione è l'arrangementu per i frames di i prudutti.U listessu tipu di prudutti nantu à u listessu tipu di scaffali.È i stessi accessori sò posti nantu à i stessi scaffali.A pusizione di u stessu tipu d'articuli hè chjaru, chì ùn mustra micca solu l'efficienza di u travagliu è facenu ancu u spaziu di magazzinu uttene utilizazione raziunale.Ùn risparmia micca solu assai spaziu per u magazzinu è ancu ci hè un novu aspettu megliu in tuttu u magazzinu.

121 (2)

121 (1)

L'ambiente di travagliu luminoso è pulitu dà e persone di keflex più motivazione à i clienti di serve megliu.È Kingflex accoglierà i clienti di tuttu u mondu per visità a nostra fabbrica.

Kingflex Insulation Co.,Ltd.has stata impegnata à migliurà l'efficienza è mette u più tempu per dà à i nostri clienti u megliu serviziu per Prima di vendita, durante a vendita è dopu a vendita.

L'attitudine hè tuttu, i dettagli determinanu successu o fallimentu.Kingflex Insulation Co.Ltd.Continuerà à mantene un statu cusì, per prumove 6s prugettu di gestione cù tutti i nostri punti di forza.

Per truvà a carenza di noi stessi in u tempu, è per migliurà in u tempu.Kingflex farà grandi sforzi per creà un ambiente di fabbrica più pulito, più pulito è più còmode. E persone Kingflex farà grandi sforzi per furnisce i migliori prudutti chì vulete.

Kingflex NBR/PVC foglia d'insulazione in schiuma di gomma è rotulu, tubu è pipa hè a vostra megliu scelta per una vita còmoda.


Tempu post: Nov-20-2021