A merchenzie in grossa per u Prughjettu di Integrazione di a Raffineria Petrochimica di Guangdong hè furnita

Guangdong Petrochemical Refinery Integration Project hè situatu in a zona industriale petrochimica Internaziunale in a cità di Jieyang, a pruvincia di Guangdong.Hè u più grande prughjettu di raffinazione è integrazione chimica chì hè investitu recentemente da CNPC.È hè ancu u Prughjettu unu in a cità di Jieyang, a pruvincia di Guangdong.

China Global Engineering Co., Ltd hà implicatu assai in a ricerca è u disignu di a soluzione di u prugettu cum'è l'istituzione principale di cuncepimentu è u cuntrattu per stu prughjettu.È Kingway Group hà furnitu i prudutti d'insulazione termale per a pianta di etilene per China Global Engineering Co., Ltd.

n2 (1)
n2 (5)

L'insulazione termale hè in prucessi chimichi è petrochimichi spessu appiicati nantu à superfici calde cum'è sistemi di scarico per prutege u persunale.Pò esse appiicatu cum'è una prutezzione anti-freezing, per esempiu, linee d'acqua di rinfrescamentu.Inoltre, u prucessu pò esse ottimizatu in più per migliurà a cunservazione di u calore di u prucessu o evitendu a cristallizazione o a coagulazione di i media.L'ingegneri di Kingflex ponu installà l'insulazione termale in cumbinazione cù u tracciamentu di calore per migliurà ancu i prucessi è minimizzà i risichi di u prucessu.

n2 (4)
n2 (3)
n2 (2)

L'applicazioni in l'Industria Oil & Gas anu e dumande più critiche da a suluzione d'insulazione pensata per aiutà à mantene l'operazioni.U nostru squadra di l'Ingegneria di l'Applicazioni travaglia cù imprese di ingegneria di punta, pruprietarii di piante è appaltatori per cuncepisce u megliu pruduttu o soluzione di sistema chì furnisce prestazioni di isolamentu termicu superiore è di prutezzione di u focu.

Cù l'aumentu cuntinuu di u gasu naturale dispunibule pronta per l'esportazione - in particulare LNG - è a definizione di "acqua profonda" cambia ogni annu, una cunniscenza di l'insulazione termale hè più critica chè mai.

U rendiment hè un must in e piante petrochimiche induve a cunsistenza di a temperatura è a prutezzione di u persunale sò essenziali.

Stu Prughjettu d'Integrazione di a Raffineria Petrochimica di Guangdong hà dimustratu l'alta qualità è u serviziu eccellente di i nostri prudutti d'isolamentu termale criogenicu.E credemu chì u nostru gruppu Kingway serà megliu è megliu.


Tempu di post: 28-lugliu-2021