Prughjettu Taiyuan Mobile Data Center

Cù u rapidu sviluppu di a scienza è a tecnulugia muderna, u mondu hà iniziatu l'era di i big data, è i prughjetti di u centru di dati domestici à grande scala fiuriscenu in ogni locu.Cum'è una marca ben cunnisciuta di materiali di custruzzione d'isolamentu termale high-end in Cina, Kingflex hà ancu participatu à a custruzzione di parechji prughjetti naziunali di centru di dati chjave in 2022, cum'è u prughjettu Inner Mongolia Mobile B07, u prughjettu China Unicom Northwest Base DCI, Taiyuan. Data center mobile è altri prughjetti.Cù i vantaghji di una eccellente resistenza à u focu, una bona resistenza à l'umidità, un ciclu di vita longu è una custruzzione còmuda, hà vintu elogi unanimi da i clienti!
4(Shanxi Taiyuan Data Center Construction Project)
L'insulazione di i tubi impedisce a congelazione?
Mentre i tubi insulati sò megliu cà i tubi senza prutezzione, ùn sò micca a megliu suluzione per ottene una prevenzione completa di u gelu durante i mesi d'invernu.In fatti, i tubi in i zoni senza riscaldamentu cum'è i soterrani, i garages è l'attici sò sempre in riscu di cracke è scoppii ancu cù un insulamentu propiu di pipa.
5(China Unicom Northwest Base DCI Project)
A cosa serve l'insulazione di tubi di gomma?
Ecunomicu è faciule da installà, l'insulazione in schiuma d'insulazione di tubi di gomma impediscerà chì i tubi si congelanu è mantene i tubi caldi caldi è freddi.
Cosa hè a schiuma PVC NBR?
Kingflex NBR/PVC hè un isolamentu termicu è acusticu elastomericu flessibile, senza CFC.Hè di culore nìvuru, ùn hè micca poroso, senza fibra, è resiste à a crescita di muffa.Un agentu antimicrobicu registratu EPA hè incorporatu in u pruduttu chì furnisce una prutezzione supplementaria contr'à a crescita di muffa, fungi è bacterial.
In u futuru, Kingflex hà da cuntinuà à fucalizza nantu à a qualità di u produttu è a ricerca è u sviluppu di a tecnulugia, furnisce à i clienti prudutti d'alta qualità è efficaci è servizii di pre-vendita è post-vendita prufessiunale è perfetti, è cuntinuà à esplorà più campi d'applicazione per cuntribuisce à a prumuzione di a custruzzione di formalizazione.forza.


Tempu di Postu: 21-Sep-2022