Kingway assiste u prughjettu di l'attellu di vaccinazione COVID-2019 di l'Istitutu di Prodotti Biologichi di Pechino

Prughjettu di attellu di vaccinazione COVID-2019 di l'Istitutu di Prudutti Biologichi di Pechino - U più grande prughjettu di attellu di pruduzzione di vaccinu coronavirus in u mondu.Stu prughjettu hà ricevutu u sustegnu enormu da a squadra di ricerca è sviluppu di vaccini di Pechino.In a prima fase di u prugettu, u primu attellu di produzzione di vaccini di biosicurezza d'altu livellu hè statu custruitu cumpletu pocu più di 60 ghjorni.A seconda fase di u prugettu ancu messu in usu in February 2021.Creating the "Huoshenshan" speed of the vaccine production workshop project construction.

A nostra cumpagnia di gruppu assume a missione in l'epidemie attuale, è a qualità di Kingway hà vistu a so intenzione originale.In a strada di sustene a ricerca è u sviluppu di i vaccini, a cumpagnia di Kingway si n'andò coraggiosamente retrograda è hà fattu ogni sforzu per assicurà chì a seconda fase di u novu prughjettu di l'attellu di vaccinazione coronavirus di l'Istitutu Beisheng hè stata cumpletata è prodotta cù successu, è Kingway hà vintu u Premiu di Cuntribuzione Eccellente in marzu. 2021.

Nisun invernu hè insurmountable, è nisuna primavera ùn vene micca.Cridemu chì quandu a terra rejuvenates è l'epidemie dissipate.In un futuru vicinu, a cumpagnia Kingway hà da cuntinuà à travaglià dura per cuntribuisce più à a prutezzione di a salute è a sicurità di e persone.

detta (1)
ghjacaru (4)
sciacca (3)

U sviluppu di a vacuna COVID19 hà avanzatu rapidamente in l'ultimu annu.Decine di candidati à i vaccini sò stati pruvati in prucessi clinichi per valutà a so sicurezza è efficacità.

U paisaghju cambia rapidamente cù parechji paesi chì avà appruvanu vaccini COVID19 è lancianu campagne di vaccinazione.

Per questu scopu, l'Istitutu di Biologia di Pechino hà preparatu u Prughjettu di Workshop di Vaccine COVID-2019.A nostra sucietà hà furnitu i prudutti d'insulazione in schiuma di gomma di alta qualità è assicuratevi chì i prughjetti avanzanu senza problemi.

Kingflex crede chì u COVID-2019 serà scunfittu rapidamente è u mondu sanu tornerà in pace è e persone in tuttu u mondu saranu felici è sani.


Tempu di post: 28-lugliu-2021