Kingflex assiste à u Worldbex2023

Kingflex assiste à l'attesu avvenimentu Worldbex2023 in Manila, Filippine da u 13 à u 16 di marzu di u 2023.

Kingflex, unu di i fabricatori di materiali d'insulazione termale d'alta qualità, hà da presentà e so ultime innovazioni è prudutti à l'avvenimentu, chì hè previstu per attruverà millaie di visitatori da u mondu sanu.

U portavoce hà aghjustatu: "L'avvenimentu prumetti di esse un spettaculu incredibile di tutte e cose ligate à l'industria di a custruzione, a custruzione è u disignu, è simu entusiasti di esse una parte di questu".

L'avvenimentu Worldbex2023 di quist'annu prumetti di esse unu di i più grandi è megliu ancu, cù centinaie di espositori è migliaia di visitatori previsti per assistisce.L'avvenimentu, chì si svolge in quattru ghjorni, presenta una larga gamma di mostre, seminarii è discorsi da esperti di l'industria, chì copre tuttu, da i materiali di custruzzione sostenibili à l'ultime tecnulugia di casa intelligente.

I assistenti ponu aspittà una gamma di mostre eccitanti, cumprese l'ultima gamma di materiali d'insulazione di Kingflex, chì sò perfetti sia per e proprietà residenziali sia cummirciali, è ancu per soluzioni di tetti è impermeabilizazioni altamente innovative.

"Questu avvenimentu hè a piattaforma perfetta per noi per mostrà i nostri ultimi prudutti à un publicu internaziunale", hà dettu u portavoce."Semu cunfidenti chì i visitatori seranu impressiunati micca solu da a qualità di i nostri materiali, ma ancu da u pensamentu innovativu è u disignu chì mettemu in i nostri prudutti".

A cumpagnia hè ancu pronta à svelà a so ultima gamma di prudutti di l'ambiente, chì sò pensati per riduce u cunsumu d'energia è emissioni di carbonu.Questi prudutti sò parte di l'impegnu di Kingflex per a fabricazione sustinibili è seranu dispunibili per cumprà più tardi questu annu.

Kingflex hà una reputazione di longa durata per furnisce materiali di alta qualità à l'industria di a custruzione è a custruzione.I so prudutti sò usati da i nomi di famiglia in u mondu, cumpresi alcuni di i più grandi nomi in i settori di a custruzzione è di u sviluppu di a pruprietà.

A cumpagnia aspetta di scuntrà cù i clienti esistenti è potenziali à l'avvenimentu, per discutiri i so bisogni è i so bisogni è per mostrà i so ultimi prudutti.

Per quelli chì ùn anu micca pussutu assistisce, Kingflex hà prumessu di sparte aghjornamenti regulari è insights attraversu i so canali di rete suciale è u situ web, assicurendu chì tutti ponu stà infurmatu cù e so ultime nutizie è sviluppi.

I prudutti d'isolamentu termale Kingflex diventeranu a vostra megliu scelta, chì ponu rende a vostra vita più còmode è rilassata.


Tempu di post: 16-mar-2023