Cumu assicurà a densità ottima di i prudutti d'insulazione FEF?

Per assicurà a densità ottima di i prudutti d'isolamentu in gomma è plastica, hè necessariu un cuntrollu strettu durante u prucessu di pruduzzione: cuntrollu di a materia prima, parametri di prucessu, precisione di l'attrezzatura è ispezione di qualità. I ​​dettagli sò i seguenti:

1. Cuntrolla strettamente a qualità è u rapportu di a materia prima

A. Selezziunate materiali di basa (cum'è a gomma nitrilica è u cloruru di polivinile) chì rispondenu à i standard di purezza è anu prestazioni stabili per impedisce chì l'impurità affettinu l'uniformità di a schiuma.

B. Pruporziunà accuratamente i materiali ausiliari cum'è l'agenti schiumogeni è i stabilizzanti: A quantità di agente schiumogeno deve currisponde à u materiale di basa (troppu pocu dà una densità più alta, troppu dà una densità più bassa) è assicurà una miscelazione uniforme. L'attrezzatura di miscelazione automatica pò ottene una dosatura precisa.L'attrezzatura di pruduzzione avanzata di Kingflex permette una miscelazione più precisa.

2. Ottimisà i parametri di u prucessu di schiuma

A. Temperatura di schiuma: Impostate una temperatura costante basata annantu à e caratteristiche di a materia prima (di solitu trà 180-220 °C, ma aghjustata secondu a ricetta) per evità fluttuazioni di temperatura chì ponu purtà à una schiuma inadeguata o eccessiva (bassa temperatura = densità più alta, alta temperatura = densità più bassa).Kingflex usa u cuntrollu di a temperatura multi-zona per assicurà una schiuma più uniforme è cumpleta.

B. Tempu di schiuma: Cuntrullate a durata di a schiuma di u materiale isolante in u stampu per assicurà chì e bolle sianu cumpletamente furmate è ùn scoppiinu micca. Un tempu troppu cortu darà una alta densità, mentre chì un tempu troppu longu pò fà chì e bolle si coalescinu è darà una bassa densità.

C. Cuntrollu di a pressione: A pressione in u stampu deve esse stabile per evità fluttuazioni improvvise di pressione chì danneghjanu a struttura di e bolle è affettanu l'uniformità di a densità.

3. Assicurà a precisione di l'attrezzatura di pruduzzione

A. Calibrate regularmente i sistemi di misurazione di u miscelatore è di a macchina di schiuma (cum'è a scala di alimentazione di materia prima è u sensore di temperatura) per assicurà chì l'errori di alimentazione di materia prima è di cuntrollu di temperatura sianu in ± 1%.Tutti l'equipaggiamenti di pruduzzione Kingflex sò impiegati da ingegneri di l'equipaggiamenti prufessiunali per una calibrazione è una manutenzione regulare per assicurà a precisione di l'equipaggiamentu.

B. Mantene a strettezza di u stampu di schiuma per impedisce perdite di materiale o d'aria chì ponu causà anomalie di densità lucalizzate.

4. Rafforza u prucessu è l'ispezione di u pruduttu finitu

A. Durante a pruduzzione, pigliate campioni da ogni lottu è pruvate a densità di u campione aduprendu u "metodu di spustamentu di l'acqua" (o un densometriu standard) è paragunate cù u standard di densità ottima (tipicamente, a densità ottima per i prudutti d'isolamentu in gomma è plastica hè 40-60 kg/m³, aghjustata secondu l'applicazione).

C. Sè a densità rilevata si discosta da u standard, u prucessu serà aghjustatu in a direzzione opposta in modu puntuale (sè a densità hè troppu alta, a quantità di agente schiumogenu deve esse aumentata in modu apprupriatu o a temperatura di schiumogenu deve esse aumentata; sè a densità hè troppu bassa, l'agente schiumogenu deve esse riduttu o a temperatura deve esse abbassata) per furmà un cuntrollu in ciclu chjusu.


Data di publicazione: 15 di settembre di u 2025